Bijzonder Ernst & Young

Ernst & Young / ACA/JES communicatie

Bekijk deze campagne op pagina 442 van het SAN Jaarboek 2006.

Adverteerder
Ernst & Young
Titel
Bijzonder
Bureau
ACA/JES communicatie
Account
Mariska van der Ham, Onno Gout
Copy
Dimitri Korpershoek
Art
Oscar Busman
Strateeg
Dinand Jansen
Opdrachtgever
Erik de Boer, Rob Meijers, Bas Schreurs
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Ernst & Young
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van ACA/JES communicatie
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Personeel
Meer Personeel inzendingen

Personeel

Doelstelling

Versterking en brede zichtbaarheid van het werkgeversmerk bij doelgroepen.

Doelgroep

Professionals (5-10 jaar werkervaring; hbo/wo’ers in de richtingen financieel, fiscaal en/of juridisch) en starters (bijna of pas afgestudeerd; hbo/wo’ers).

Strategie/Concept

Ernst & Young wil meer horizontale instroom uit de arbeidsmarkt realiseren. Die doelgroep is zeer lastig te overtuigen en heeft, in elk geval qua media, een overlap met de doelgroep zakelijke markt. Dat laatste werd dus gezien als een kans: een geïntegreerde actie voor beide deelmarkten. Daarmee zichtbaarheid creëren vanuit twee doelstellingen.

Media- en middelenstrategie

Maak gebruik van een boodschap die niet alleen de bijzondere eigenschappen van Ernst & Young etaleert, maar ook is toegesneden op het medium zelf. ‘Bijzonder subtiel’ bij een megamast, ‘Bijzondere klik’ bij een banner, ‘Bijzondere koers’ bij een advertentie op de beurspagina van het FD, ‘Bijzonder wakker’ bij een poster bij interne koffiepunten, enzovoort.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen