BIJZONDER AMBITIEUS

BIJZONDER AMBITIEUS

Categorie
Personeel
Adverteerder
ERNST&YOUNG
Bureau
ACA/JES Communicatie
Jaar
2005
Paginanummer
408

Doelstelling

Verdieping van bekendheid aanbrengen in de bestaande ‘Bijzonder’ campagne. Om daarmee de voorkeurspositie in de doelgroep vast te houden en uit te bouwen.

Doelgroep

Studenten HBO en WO, uit de voor accountancy en fiscaliteit relevante richtingen. Plus influentials.

Concept

Ernst & Young zoekt vakbekwame mensen die zichzelf durven te zijn; die authentiek zijn. De verdieping daarvan is: collegiaal, talentvol, deskundig, betrokken en ambitieus. We spreken de doelgroep op die persoonlijke eigenschappen aan. In hun privé-leven en in hun werk. Door daar een tegenstelling van te maken, positioneren we Ernst & Young herkenbaar als een bijzondere en menselijke werkgever.

Media- en middelenstrategie

Meerjarig campagne voeren op de plaatsen waar we de doelgroep optimaal kunnen bereiken: indoor op hogescholen en universiteiten, advertorials in studentenbladen, de eigen website, banners en e-cards, beurstands. Met bijzondere aandacht voor events als de Reality Game en Stagestart Turijn.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken