Bij Coop bent u de baas.

Coop Supermarkten / Van Wanten Etcetera

Bekijk deze campagne op pagina 460 van het SAN Jaarboek 2010.

Adverteerder
Coop Supermarkten
Titel
Supermarkten
Bureau
Van Wanten Etcetera
Account
Irene Harte, Mirjam Boender
Copy
Roland van Beveren
Art
Ben Imhoff en Peter van Leeuwen
Strateeg
Frank Huiberts
Opdrachtgever
Gerard Koning
Fotografie
Marc van Oene
Illustraties
Van Wanten Etcetera
In samenwerking met
Adfomedia
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Coop Supermarkten
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Van Wanten Etcetera
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Retail
Meer Retail inzendingen

Retail

Doelstelling

Coop wil zich meer onderscheiden in een markt die alleen nog maar over prijs lijkt te gaan, maar mist nog een eigen overtuiging en een krachtige merkbelofte.

Doelgroep

Gemakszoekers die graag direct vinden wat ze nodig hebben. Precies in aansluiting op hun wensen en behoeften.

Strategie/Concept

'Bij Coop bent u de baas' is het hart van onze coöperatieve gedachte. Klanten beslissen daadwerkelijk mee via winkelcommissies, de ledenraad, onderzoek en onze klantenpanels. Klanten praten dagelijks mee over het assortiment, prijsstelling en de service. Klanten zijn bij Coop de baas.

Media- en middelenstrategie

We laten klanten onze communicatie voor ons doen. Klanten geven overal met een rode stift aan wat zij willen. Op de gevels, in de Coop-krant, in winkelcommunicatie en op internet.

Ga naar de campagnesite

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen