BIJ AGIS WERKEN MENSEN DIE ZELF UIT DE ZORG KOMEN

BIJ AGIS WERKEN MENSEN DIE ZELF UIT DE ZORG KOMEN

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
Agis Zorgverzekeringen
Bureau
UbachsWisbrun/JWT
Jaar
2009
Paginanummer
82

Doelstelling

Agis positioneren als de zorgverzekeraar die klanten altijd wil verzekeren van de allerbeste zorg. Bestaande klanten bevestigen in hun keuze voor Agis.

Doelgroep

Iedereen in Nederland die een zorgverzekering nodig heeft. Specifiek in de 6 kerngebieden van Agis (Almere, Amersfoort, Amsterdam, Den Haag, Utrecht en Apeldoorn/Zutphen).

Concept

Als je klanten belooft dat ze bij jou terechtkunnen voor de beste zorg, moet je met krachtig en onderscheidend ondersteunend bewijs komen. Dat heeft Agis: bij Agis werken heel veel mensen die zelf uit de zorg komen. Dit bewijs staat centraal in de campagne. Want hierdoor kent Agis de weg in de zorg. En is daardoor in staat om, samen met de zorgaanbieders, mooie en bijzondere producten en diensten te ontwikkelen waar klanten echt iets aan hebben. En die ervoor zorgen dat Agis het maximale uit de zorg haalt. Vandaar de pay-off ‘Agis. De Zorgverbeteraar.’. Dit doet Agis niet alleen landelijk, maar vooral ook lokaal in de grote steden. Door samenwerkingsverbanden aan te gaan met bijv. gemeenten, sportverenigingen en de GGD.

Media- en middelenstrategie

De campagne heeft twee lagen. Een landelijke laag, bestaande uit tv- en radiocommercials, waarin we de propositie van Agis communiceren. Een propositie die we concreet maken door het opvoeren van producten en diensten als bewijs. En een regionale laag, waarin in de 6 kerngebieden gebouwd wordt aan de naams- en propositiebekendheid. Voor ieder gebied is er een speciale stedenpagina op agisweb.nl. In lokale abri’s, bus- en tramreclame wordt verwezen naar deze stedenpagina’s. Ook vindt bij bannering op landelijke sites regio-targeting plaats, zodat mensen uit bijv. Utrecht direct uitkomen op de stedenpagina van Utrecht wanneer ze op een banner klikken. Tevens worden op regionale zenders de tv- en radiocommercials ingezet. Ten slotte worden in de kerngebieden 1/1 corporate dagbladadvertenties ingezet, wederom met concrete producten en diensten als bewijsvoering.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken