Bezeten van winkels

Bezeten van winkels

Categorie
Business-to-Business
Adverteerder
HB Kroese Paternotte
Bureau
JWT Amsterdam
Jaar
2012
Paginanummer
46

Doelstelling

HB Kroese Paternotte (HBKP) na een periode van stilte en reorganisatie neerzetten als een leidende partij die met lef een markt die in het slop zit, winkelvastgoed, nieuwe impulsen kan geven. De partij waar ik moet zijn voor winkelvastgoed.

Doelgroep

Iedereen die een rol speelt in de winkelvastgoedmarkt, van projectontwikkelaars tot gemeenten. Allemaal zoeken ze een partij die van de hoed en de rand weet, omdat je dat nu eenmaal in een moeilijke markt nodig hebt.

Concept

De leidende mensen van HBKP weten alles van winkels, dat komt door hun soms voor hun directe omgeving toch vrij lastige obsessie met winkels. We laten op een sympathieke en zelfrelativerende manier zien dat het geduld van huisdier tot partner soms danig op de proef wordt gesteld.

Media- en middelenstrategie

Beperken in media voor maximaal effect. We kiezen voor de belangrijkste twee bladen die door alle stakeholders worden gelezen, Vastgoedmarkt en PropertyNL, om zowel op groot formaat (1/1 pagina) als ook nog eens vrijwel continu met autoriteit aanwezig te zijn. Alle partners (6) kregen een eigen advertentie.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken