Bewonder & Verwonder – feestseizoen 2021

Bewonder & Verwonder – feestseizoen 2021

Categorie
Retail
Adverteerder
DE BIJENKORF
Bureau
Afdeling klant, creativiteit & communicatie - de Bijenkorf
Jaar
2021
Paginanummer
332

Doelstelling

Significante positieve impact op de merkwaarden inspirerend en creatief.

Doelgroep

Levensgenieters: iedereen die van mooie dingen houdt en verantwoorde keuzes wil maken.

Merkomschrijving

De Bijenkorf is een plek waar het gonst van de ideeën en creatieve energie, een plek die verbindt en waar je even weg kan dromen en je bijzonder kunt voelen. Ofwel: de Bijenkorf is het meest creatieve, inspirerende en duurzame warenhuis, waar iedereen zich bijzonder kan voelen.

Concept

Na een bewogen jaar staan we stil bij de dingen die er echt toe doen en maken we bewustere keuzes voor de wereld en elkaar. We kijken mee door de ogen van een bijtje op haar magische ontdekkingstocht, bewonderen taferelen uit het feestseizoen en verwonderen ons over de schoonheid van de winterse natuur. De bij staat symbool voor de waarden van de Bijenkorf: creatief, persoonlijk, open, inclusief, duurzaam

Media- en middelenstrategie

Eigen middelen: website, app, social, nieuwsbrief, etalages, winkels: Betaalde middelen: (digitale) out of home, print advertenties, branded content, online video, paid social en display.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken