Als start een gemeenschappelijk feest waar het merkverhaal gepresenteerd is met de nieuwe merkfilm plus een brandnotebook met uitleg van kernwaarden, achtergronden en ruimte voor persoonlijke notes. We introduceerden de TeamApp als centraal platform. Met uitleg, een social wall waarin medewerkers konden delen wat hen bezighoudt, verhalen en updates. Hierop en naast hebben we verschillende on- en offline acties geïnitieerd om het cultuurprogramma succesvol te maken. 'Persoonlijke aandacht' is de rode draad en komt tot uiting via interne films, kaarten en attenties, de 'Samen Sterker films' en de Valentijn actie. We ontwikkelden een serie 'Two Red Chairs' met collega's aan het woord hoe zij het in hun functie 'Beter. Voor elkaar.' maken. We brachten met vaste regelmaat video updates vanuit het MT met het laatste Corona nieuws en deelden tips om het thuiswerken leuker en gemakkelijker te maken. Aan het eind van het bewogen jaar werd als speciale dank aan de medewerkers een eigen song en clip geschreven en geproduceerd. Als resultaat van het cultuurprogramma is de tevredenheid van de medewerkers (eNPS) van Bergman Clinics gestegen van -18 naar +11.