Beter horen? Ga naar Beter Horen.

Beter Horen / N=5

Bekijk deze campagne op pagina 104 van het SAN Jaarboek 2012.

Adverteerder
Beter Horen
Titel
Hooroplossingen
Bureau
N=5
Account
Lidewij Baneke, Judith Lavalette, Nicole Florêncio, Marlies Touw
Copy
Jeroen van der Sluis, Carlo Groot
Art
Lukas van de Ven, Jurren Sluiter
Strateeg
Marc Oosterhout
Opdrachtgever
Dorenda Nefkens, Judith Joosten
Film/Productiemaatschappij
Comrad (regisseur: Floris Kingma)
Editor
Annelien van Wijnbergen (Kapsalon)
Muziek
REC Sound
RTV-producer
Linda Kiphardt, Guy van der Hoop
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Beter Horen
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van N=5
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Dienstverlening
Meer Dienstverlening inzendingen

Dienstverlening

Doelstelling

Het claimen van mentaal marktleiderschap en daarbij Beter Horen positioneren als deskundige partij.

Doelgroep

Mensen die ervaren dat hun gehoor onvoldoende is, maar er nog niets aan hebben gedaan.

Strategie/Concept

De campagne bestaat uit twee onderdelen. Enerzijds positioneert Beter Horen zich als mentaal marktleider door mensen aan te sporen wat te doen aan hun verminderd gehoor. Hierbij speelt humor een belangrijke rol. Volgens onderzoek dé manier om het beladen onderwerp van minder horen laagdrempelig te maken. En anderzijds laat Beter Horen door het boekje 'Een en al oor' zien dat het de deskundige partij is waar je voor al je vragen terechtkunt. Dus: beter horen? Ga naar Beter Horen. Deze strategie zorgt ervoor dat Beter Horen het goed horen claimt.

Media- en middelenstrategie

Televisie is een emotioneel medium en bleek het best in staat om de humorvolle boodschap over te brengen. Door middel van tag-ons wordt de doelgroep geattendeerd op het boekje. Dit was gratis online te bestellen of af te halen in de winkels van Beter Horen.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen