Beter Horen. De hoorspecialist.

Beter Horen. De hoorspecialist.

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
Beter Horen
Bureau
N=5
Jaar
2010
Paginanummer
112

Winnaar 2010

Doelstelling

Merkvoorkeur versterken door kwalitatieve hoorzorg toegankelijk te maken.

Doelgroep

Een breed publiek. Dus niet alleen de mensen die nu behoefte hebben aan hoorzorg, maar ook de beïnvloeders in hun omgeving én de mensen die misschien in de toekomst slechthorend worden.

Concept

Kwalitatieve hoorzorg toegankelijk maken voor iedereen, dat is de missie van Beter Horen. Slechthorenden ontkennen echter vaak hun hoorprobleem. Dit zorgt voor een mentale drempel die mensen ervan weerhoudt een oplossing te zoeken. Nadat Beter Horen zich in 2009 met Herman als de klantvriendelijke en deskundige audicien herkenbaar heeft gepositioneerd als de toegankelijke hoorspecialist, werkt de campagne in 2010 verder aan het verlagen van deze mentale drempel. Opnieuw ontvangt Herman BN'ers in zijn winkel en dit jaar laat Herman zien hoe deze BN'ers met de Hoortest en de Hoorleeftijdtest snel en eenvoudig inzicht kunnen krijgen in hun hoorprobleem. Ook dit jaar is gezocht naar een populaire en humoristische toon die niet alleen voor aandacht en impact zorgt bij het brede publiek, maar ook het beladen onderwerp laagdrempelig maakt.

Media- en middelenstrategie

Beter Horen wil zich met impact profileren richting een breed publiek. Vandaar dat tv met activerende tag-ons de primaire driver is voor zichtbaarheid en bekendheid. Hierbij wordt op programma's ingekocht die optimaal de doelgroep bereiken en passen bij de A-merkstatus. De opvallendheid van de campagne en de BN'ers geven de impact die nodig is om binnen het budget de doelstellingen te realiseren. Naast tv zijn advertenties, POS-materiaal, dm en lokale outdoor ingezet.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken