Beter Horen. De hoorspecialist.

Beter Horen / N=5

award
Winnaar 2010

Bekijk deze campagne op pagina 112 van het SAN Jaarboek 2010.

Adverteerder
Beter Horen
Titel
Hooroplossingen
Bureau
N=5
Account
Judith Lavalette, Willemijn Reuvers
Copy
Pim Kok
Art
Patrick Wijnhoven
Strateeg
Marc Oosterhout, Mirte Stut, Yacco Vijn (KONG)
Opdrachtgever
Dorenda Nefkens, Judith Joosten
Film/Productiemaatschappij
hazazaH (regisseur: Wim van der Aar, producer: Ralph de Haan)
Muziek
MassiveMusic
RTV-producer
Christ Bloemheuvel, Françoise Tanis
Nominatie
ja
Winnaar
ja
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Beter Horen
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van N=5
Word geïnspireerd door winnaars in de categorie Dienstverlening
Meer Dienstverlening winnaars

Dienstverlening

Doelstelling

Merkvoorkeur versterken door kwalitatieve hoorzorg toegankelijk te maken.

Doelgroep

Een breed publiek. Dus niet alleen de mensen die nu behoefte hebben aan hoorzorg, maar ook de beïnvloeders in hun omgeving én de mensen die misschien in de toekomst slechthorend worden.

Strategie/Concept

Kwalitatieve hoorzorg toegankelijk maken voor iedereen, dat is de missie van Beter Horen. Slechthorenden ontkennen echter vaak hun hoorprobleem. Dit zorgt voor een mentale drempel die mensen ervan weerhoudt een oplossing te zoeken. Nadat Beter Horen zich in 2009 met Herman als de klantvriendelijke en deskundige audicien herkenbaar heeft gepositioneerd als de toegankelijke hoorspecialist, werkt de campagne in 2010 verder aan het verlagen van deze mentale drempel. Opnieuw ontvangt Herman BN'ers in zijn winkel en dit jaar laat Herman zien hoe deze BN'ers met de Hoortest en de Hoorleeftijdtest snel en eenvoudig inzicht kunnen krijgen in hun hoorprobleem. Ook dit jaar is gezocht naar een populaire en humoristische toon die niet alleen voor aandacht en impact zorgt bij het brede publiek, maar ook het beladen onderwerp laagdrempelig maakt.

Media- en middelenstrategie

Beter Horen wil zich met impact profileren richting een breed publiek. Vandaar dat tv met activerende tag-ons de primaire driver is voor zichtbaarheid en bekendheid. Hierbij wordt op programma's ingekocht die optimaal de doelgroep bereiken en passen bij de A-merkstatus. De opvallendheid van de campagne en de BN'ers geven de impact die nodig is om binnen het budget de doelstellingen te realiseren. Naast tv zijn advertenties, POS-materiaal, dm en lokale outdoor ingezet.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen