Kwalitatieve hoorzorg toegankelijk voor iedereen, dat is de missie van Beter Horen. Beter Horen wil de drempel om iets aan gehoorproblemen te doen definitief slechten. Zodat iedereen, jong en oud, makkelijker de winkel binnenstapt. Daarom profileert Beter Horen zich vanaf 2009 als retailer met de beste hoorzorg. Populariseren is het kernwoord in de strategie. De campagne ‘Beter Horen. De hoorspecialist.’ introduceert Herman als dé klantvriendelijke en servicegerichte audicien. Herman ontvangt in zijn nieuwe winkels op een luchtige en ludieke toon verschillende BN’ers (Suarez en familie Jolink) met ‘gehoorproblemen’ van allerlei aard. Zo ontstaat een uniek en opvallend platform waarmee Beter Horen niet alleen bewijst de onbetwiste hoorspecialist te zijn, maar ook door de populaire toon laat zien er voor iedereen te zijn. De campagne schudt de hoorzorgmarkt flink op. De belangrijkste concurrent wordt verder weggedrukt. Beter Horen speelt zich opvallend in de kijker: een top 3-positie bij de Gouden Loeki 2009. De merkvoorkeur ligt weer op het niveau van de mentaal marktleider!