BESTGRADUATES 2006

BESTGRADUATES 2006

Categorie
Personeel
Adverteerder
MEMORY EVENTS
Bureau
Maximum Employer Communications
Jaar
2005
Paginanummer
422

Doelstelling

Werven van top 500 studenten om deel te nemen aan de BestGraduates 2006 game.

Doelgroep

Studenten HBO en WO

Concept

Als je tijdens je studententijd een goed Curiculum Vitae bouwt, bepaalt dat de rest van je carrière. Voor veel studenten - vooral voor de meer ambitieuze - zijn de Captains of Industry grote voorbeelden. De weg naar de top is echter lang. Leo van Wijk deed er 26 jaar over om president-directeur te worden van KLM... Antony Burgman werd 32 jaar na zijn studie voorzitter van de RVB van Unilever... Dat moet sneller kunnen. Door deel te nemen aan de game Best Graduates.

Media- en middelenstrategie

Advertenties in Memory Magazine en Volkskrant leiden naar een speciale website die - geheel in de stijl van de campagne - informeert over de game. Zie ook www.dekortstewegnaardetop.nl.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken