Domino's is 's-werelds grootste pizza bezorg- en afhaalbedrijf. In Nederland worden wekelijks 250.000 pizza's gemaakt en bezorgd. Hierdoor is er een grote vraag naar bijbaanpersoneel.
Domino's als official partner van edivisie. We tappen in op de favoriete vrijetijd verdrijven van de doelgroep: gamen en voetbal. We ontwikkelden de propositie 'Beste bijbaan voor gamers'. De overlappende skills tussen Domino's werk en gamen (snelheid, behendigheid, teamwork) gebruiken we als insteek van dit partnership. Met activatieprogramma's voor nieuwe en huidige medewerkers. De YouTube video's van Domino's op het edivisie kanaal behaalden organisch 265.000 views met 99% positief sentiment. Domino's is een jaar lang op een relevante wijze aanwezig in edivisie kanalen.
Deze kenmerkt zich door slimme inzet van eigen kanalen (Social, POS, EDM, website), edivisie kanalen (in-program, social, EDM en website) en PR via gamemedia waarbij we het hart van de doelgroep raken.