Beste bijbaan voor gamers

Beste bijbaan voor gamers

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
DOMINO'S PIZZA NEDERLAND
Bureau
2Basics Marketing & Sports
Jaar
2019
Paginanummer
72

Winnaar 2019

Doelstelling

Verhogen aantrekkelijkheid Domino's Pizza Nederland als werkgever voor de beste bijbaan.

Doelgroep

Mannen 12-20. Focus op werving 15-20. Focus verhoging aspiratie 12-14.

Merkomschrijving

Domino's is 's-werelds grootste pizza bezorg- en afhaalbedrijf. In Nederland worden wekelijks 250.000 pizza's gemaakt en bezorgd. Hierdoor is er een grote vraag naar bijbaanpersoneel.

Concept

Domino's als official partner van edivisie. We tappen in op de favoriete vrijetijd verdrijven van de doelgroep: gamen en voetbal. We ontwikkelden de propositie 'Beste bijbaan voor gamers'. De overlappende skills tussen Domino's werk en gamen (snelheid, behendigheid, teamwork) gebruiken we als insteek van dit partnership. Met activatieprogramma's voor nieuwe en huidige medewerkers. De YouTube video's van Domino's op het edivisie kanaal behaalden organisch 265.000 views met 99% positief sentiment. Domino's is een jaar lang op een relevante wijze aanwezig in edivisie kanalen.

Media- en middelenstrategie

Deze kenmerkt zich door slimme inzet van eigen kanalen (Social, POS, EDM, website), edivisie kanalen (in-program, social, EDM en website) en PR via gamemedia waarbij we het hart van de doelgroep raken.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken