Basic-Fit en Big Shots ontwikkelden op basis van de nieuwe merkbelofte 'Go For It' de campagne 'Jij bepaalt zelf wat fit is'. Met 'Go For It' slaat Basic-Fit een nieuwe weg in in haar marketingcommunicatie. Want ondanks dat Basic-Fit het grootste fitnessmerk van Europa is, blijft het merk een challenger brand. Daarom lanceerde Basic-Fit een opvallende, gedurfde en inclusieve campagne. We voelen continu meer druk om trends, hypes en schoonheidsidealen te volgen. Via deze campagne zei Basic-Fit: 'genoeg!'. Terwijl iedereen lijkt te weten wat goed voor jou is, bepaal jij zelf wat fit voor jou betekent. In de campagne introduceerde Basic-Fit prikkelende statements, die door krachtige personages werden gepareerd met 'Dat bepaal ik zelf wel'. Met deze statements rekende Basic-Fit af met vooroordelen, bodyshaming en overdreven sporthypes. Want wat fit zijn ook voor jou betekent, wat je doelen ook zijn, en hoe je ook fit wil worden: Basic-Fit biedt je de tools. De campagne scoorde ruim boven verwachting, met een significante stijging van nieuwe leden en positieve engagement op social media.