Ben jij toe aan het hoogste niveau?

Ben jij toe aan het hoogste niveau?

Categorie
Personeel
Adverteerder
Luchtverkeersleiding Nederland
Bureau
Euro RSCG
Jaar
2007
Paginanummer
457

Winnaar 2007

Doelstelling

Luchtverkeersleiding Nederland heeft behoefte aan nieuwe kandidaten om op te leiden tot luchtverkeersleider. Daarom werd een wervingscampagne ontwikkeld met als doel het employee brand ‘Luchtverkeersleider’ als aantrekkelijk carrièreperspectief te positioneren en in het bijzonder aspirant luchtverkeersleiders aan te kunnen trekken.

Doelgroep

Jongeren 19-26 jaar met minimaal HAVO en een voldoende voor wiskunde.

Concept

Aangezien de indruk bestaat dat je voor het vak Luchtverkeersleider een hoge technische opleiding nodig hebt, stelt de campagne de gevraagde competenties centraal.

Media- en middelenstrategie

Om de doelgroep duidelijk te maken dat het vak Luchtverkeersleider een fantastische optie is, wordt zij door middel van radio en webvertising uitgedaagd met kleine competentietestjes. Boodschap: Ben jij toe aan het hoogste niveau? Test dan jezelf op www.luchtverkeersleider.nl
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken