BEN JIJ SCHERP GENOEG?

BEN JIJ SCHERP GENOEG?

Categorie
Personeel
Adverteerder
VANDOORNE N.V.
Bureau
707 Brand Communications
Jaar
2005
Paginanummer
436

Doelstelling

Recruteren nieuwe (juridische) medewerkers.

Doelgroep

Studenten juridische faculteiten en startende juristen

Concept

Het merk Van Doorne sterker profileren ten opzichte van de nogal generiek communicerende concurrentie. Het onderscheidend vermogen van Van Doorne is gevonden in het thema ’scherpte’.

Media- en middelenstrategie

Het concept is geïntegreerd ingezet, waarbij de site www.benjijscherpgenoeg.nl een centrale rol inneemt in de strategie met name voor het zoeken naar (diepte)informatie en het opnemen van contact. De advertenties zijn ingezet voor zowel de werving als het versterken van het imago, en het concept is ook uitgewerkt in een beursstand.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken