Ben jij er klaar voor?

UPC Business / JWT Amsterdam

Bekijk deze campagne op pagina 61 van het SAN Jaarboek 2012.

Adverteerder
UPC Business
Titel
Internet, telefonie & televisie
Bureau
JWT Amsterdam
Account
Edgar Molenaars, Daniella Coronel
Copy
Klaas Slooten
Art
Gerard Foekema
Strateeg
Jan Bouts
Opdrachtgever
Mieke Roberts, Donald Spritzer
Film/Productiemaatschappij
Soundcircus
RTV-producer
Mariska Fransen
In samenwerking met
Universal Media
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van UPC Business
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van JWT Amsterdam
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Business-to-Business
Meer Business-to-Business inzendingen

Business-to-Business

Doelstelling

Aantrekken van nieuwe abonnees door UPC Business te positioneren als gids naar de toekomst. Een gids die de dilemma's en ambities van ondernemers kent.

Doelgroep

Zzp'ers en mkb'ers die sterk verbonden zijn met hun bedrijf en geloven in groei en ontwikkeling. Ze willen een oplossing die nu en in de toekomst bij hen past.

Strategie/Concept

Door verschillende situaties van de ondernemer op een sympathieke wijze te schetsen, laat UPC Business merken de markt te kennen. We maken kenbaar dat we een oplossing kunnen bieden voor al die situaties. Als gids begrijpen wij de ondernemer en staan naast hem of haar als het om zakendoen gaat. Wat je ook wilt, wat je ook doet, wat je werk ook is, UPC Business is er klaar voor.

Media- en middelenstrategie

Online en radio zijn gesegmenteerd ingezet om awareness te creëren en traffic te genereren naar onze site en inbound sales. Hier krijgt men informatie over het aanbod. Voorafgaand aan de sales DM en EM stuurden we het UPC Business magazine Bizy, een gids voor ondernemers vol informatie, trends en tips.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen