Ben er weer

Ben er weer

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
BEN
Bureau
DDB Unlimited
Jaar
2019
Paginanummer
107

Doelstelling

Geef een nieuwe, opvallende invulling aan de merkgedachte van Ben dat je meer plezier uit je leven haalt als je bewust niet alleen oog voor je mobiel hebt, maar ook voor elkaar.

Doelgroep

Ben is er voor iedereen die bewust met z'n mobiel om wil gaan.

Merkomschrijving

Ben staat voor bewustzijn. Bewust dicht bij jezelf blijven met meer oog voor elkaar, in plaats van mee te lopen met de telecomgekte van alleen maar eindeloos met je mobiel bezig zijn.

Concept

4 op de 10 kinderen in Nederland krijgen minder aandacht omdat hun ouders regelmatig meer oog hebben voor hun mobiel. Daarom helpt Ben die kinderen met een speciale "praat met mijn ouders" Google Voice-oproep. Zo maakte Ben van het probleem (de mobiel) de oplossing.

Media- en middelenstrategie

Integrale aanpak: speciale Google Voice-tool, landing page met uitleg voor kinderen, pr-onderzoek, tv/OLV-campagne, social video/ads, influencer vlogs, Insta posts, in-program tv (Nieke Plas).
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken