Ben® een kerstster

Ben® een kerstster

Categorie
Smart Idea
Adverteerder
BEN®
Bureau
De Combinatie van Factoren
Jaar
2021
Paginanummer
360

Doelstelling

In de donkere tijd voor kerst wilde ik mijn klanten bewegen om mensen die het nodig hadden een hart onder de riem te steken. Een emotioneel resonerende campagne met als doel groei in loyaliteit en engagement met mij.

Doelgroep

Ik richtte me op al mijn 690.000 klanten en via hen op heel Nederland. Want ik ben er voor iedereen.

Merkomschrijving

Alles wat ik doe, draait om jou. Ik maak het je zo makkelijk mogelijk om te verbinden met wie en wat belangrijk is voor je. Want ik ben dan een telecomprovider, maar ik snap dat een kerstkaart soms meer doet stralen.

Concept

Anderen geven cadeaus weg voor loyaliteit. Ik stel mijn klanten liever in staat iets te doen voor een ander. Daarom riep ik ze op om hun ‘kerststerren’ op te geven voor een gratis kaart. En je was zelf ook een ster als je er een verstuurde. Mijn klanten konden de oproep met iedereen delen en stuurden massaal kaarten naar bekenden en onbekenden.

Media- en middelenstrategie

Aanmeldfase: edm, landingspagina. Verstuurfase: edm, landingspagina, Ben app, carrousel ads, story carrousels, Ben blog. Bedankfase: edm, landingspagina.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken