Below the radar, Above yourself

Below the radar, Above yourself

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
MINISTERIE VAN DEFENSIE
Bureau
Steam
Jaar
2021
Paginanummer
131

Nominatie 2021

Doelstelling

Solliciteren bij het Korps Commandotroepen, dat doe je niet zomaar. Een helder beroepsbeeld is belangrijk om de stap naar de elitegroep haalbaar te maken. En juist daar ontbreekt het aan. We hanteren de volgende doelstellingen: 1. Maak de KCT’er identificeerbaar 2. Roep op tot inschrijving voor de kennismakingsdagen, de eerste sollicitatiestap.

Doelgroep

Jongeren van 19 t/m 29 (min.VMBO) en militairen in andere gevechtseenheden tbv interne doorstroming.

Merkomschrijving

Het KCT is onderdeel van het employer brand Defensie. De aantrekkelijkheid van Defensie groeit. Steeds meer jongeren overwegen de krijgsmacht. Het KCT is een knelpunt.

Concept

Commando’s doen geheim werk en mogen nooit in beeld. Lastig, want daardoor is het moeilijk om jezelf te herkennen. Maar als KCT’ers niet in beeld mogen, dan gebruiken we toch audio. Dat inzicht voedt de campagne. We lanceren de podcastserie Below The Radar Above Yourself. Voor het eerst praten KCT’ers uitgebreid over werk en privé.

Media- en middelenstrategie

Met Spotify audiotrailers en met korte social videos waarin je de KCT’ers onherkenbaar achter de podcastmicrofoon ziet, jagen we je aan de podcastserie te beluisteren.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken