BELEGGEN MET AANDACHT.

BELEGGEN MET AANDACHT.

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
RABOBANK NEDERLAND
Bureau
Ubachs Wisbrun
Jaar
2005
Paginanummer
149

Doelstelling

Rabobank is fysiek marktleider op het gebied van beleggen, maar niet mentaal. De vermogende belegger ziet de Rabobank niet als dé toonaangevende partij op het gebied van beleggen. Doel is deze misperceptie te slechten en mentaal marktleiderschap te claimen.

Doelgroep

We praten tegen (vermogende) beleggers die beleggen zien als investering voor de lange termijn en niet als spel.

Concept

Het coöperatieve gedachtegoed van de Rabobank relevant maken voor de beleggerswereld. Beleggers gaan meestal uit van de korte termijn en snel geld verdienen. Bij de Rabobank staat de lange termijn centraal. Beleggen vergt tijd en aandacht. We geven dit idee verder inhoud in de vorm van serviceconcepten, producten en diensten. Met een speciaal aanbod voor vermogende beleggers.

Media- en middelenstrategie

De commercial communiceert de toonaangevendheid van de Rabobank op het gebied van beleggen en is de aftrap van de campagne. Beleggen bij de Rabobank wordt verder gecommuniceerd via radio en banners.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken