Beleef elke dag een nieuw avontuur.

Beleef elke dag een nieuw avontuur.

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
ZIGGO
Bureau
Eigen Fabrikaat
Jaar
2014
Paginanummer
142

Doelstelling

Versterk met een campagne over de as emotionele benefits de merkvoorkeur, bekendheid en daarmee de overweging bij klanten. Met als uiteindelijke doel verkoop van extra TV-pakketten.

Doelgroep

Zowel nieuwe als bestaande klanten tussen de 35 tot 55 jaar.

Concept

De extra TV-pakketten van Ziggo geven je de mogelijkheid om samen te ontsnappen aan de dagelijkse drukte. Voor ieder wat wils, keuze genoeg. Het is een avontuur, waar je samen telkens weer in stapt. En daar hoef je helemaal niet ver voor te gaan. Want elk avontuur begint gewoon bij jou thuis. Beleef samen elke dag een nieuw avontuur.

Media- en middelenstrategie

Om de emotie van de campagne zo goed mogelijk uit te dragen hebben we bewust gekozen om niet-vluchtige media, specifiek binnen het juiste umfeld, in te zetten. Zo hebben we behalve digitale en owned media bijvoorbeeld ook toiletreclame en stationsborden ingezet.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken