BEKENDE NEDERLANDERS

WIFAC / Marco Klein + Partners

Bekijk deze campagne op pagina 52 van het SAN Jaarboek 2005.

Adverteerder
WIFAC
Titel
Grafische apparatuur
Bureau
Marco Klein + Partners
Account
Marco Klein
Copy
Marco Klein
Art
Ron Gessel
Strateeg
Marco Klein
Opdrachtgever
MARCEL OTTO, LUC VAN DEN BOOMEN
Fotografie
Diederik Schiebergen
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van WIFAC
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Marco Klein + Partners
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Business-to-Business
Meer Business-to-Business inzendingen

Business-to-Business

Doelstelling

Positioneer Wifac als de leverancier producten en oplossingen die een belangrijke rol spelen in de veranderende grafische industrie.

Doelgroep

Beslissers over de aanschaf van grafische apparatuur en oplossingen.

Strategie/Concept

Wifac brengt de discussie over de toekomst van de grafische industrie op gang en participeert daarin.

Media- en middelenstrategie

Frequente contacten met de kerndoelgroep via grafische vakbladen.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen