Behang

Eli Lilly (Strattera) / Grey Amsterdam

award
Winnaar 2006

Bekijk deze campagne op pagina 374 van het SAN Jaarboek 2006.

Adverteerder
Eli Lilly (Strattera)
Titel
Eli Lilly (Strattera)
Bureau
Grey Amsterdam
Account
Rob Kops, Iris Minnema, Jochem Kleine
Copy
Richard Hol
Art
Ecco Vos
Strateeg
Rob Kops
Opdrachtgever
Marco Frenken
Fotografie
Matthijs van Roon
Nominatie
ja
Winnaar
ja
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Eli Lilly (Strattera)
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Grey Amsterdam
Word geïnspireerd door winnaars in de categorie Healthcare
Meer Healthcare winnaars

Healthcare

Doelstelling

Communiceer tijdens het jaarlijkse congres voor kinderartsen dat met Strattera zowel ADHD-patiënten zijn geholpen als de mensen in hun omgeving.

Doelgroep

Kinderartsen/ kinderpsychiaters.

Strategie/Concept

ADHD is een aandoening die 24 uur per dag grote impact heeft op de patiënt én de mensen in zijn omgeving. Maak de medische doelgroep duidelijk dat dankzij Strattera het leven van zowel de patiënt als van de mensen om hem heen verbetert.

Media- en middelenstrategie

Mobiel billboard bij de entree van het NVK-congres voor kinderartsen, promotieteams die flyers aan bezoekers uitdelen, posters.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen