Dankzij Begin Gemist, de feature van KPN Alles-in-1 hoef je nooit meer te haasten voor je favoriete televisieprogramma. Zo kun je, bijvoorbeeld, rustig de tijd nemen je kinderen nog een extra verhaaltje voor te lezen bij het naar bed brengen. Je hoeft niet meer te kiezen, of te wachten tot het programma op Programma Gemist staat. Met een druk op de knop start je het programma opnieuw. De emotionele benefit ('nooit meer haasten') staat centraal in de gehele campagne. Omdat je je nooit meer hoeft te haasten ervaar je als vanzelf meer vrijheid. Zo leggen we een rechtstreeks verband tussen de USP Begin Gemist en de eindbenefit van KPN: 'voel je vrij'. De lancering van KPN Begin Gemist werd ondersteund door een sympathieke activatie en PR actie. Anouk Smulders las kinderen een Dikkie Dik verhaal voor vanuit een KPN winkel en tijdens RTL Boulevard pleitte zij voor meer voorleestijd. Nieuwe klanten van Alles-in-1 konden een persoonlijk Dikkie Dik voorleesboek maken met hun eigen kinderen in de hoofdrol. Om deze actie te versterken konden bezoekers van de KPN Facebook-pagina gratis eenzelfde boekje winnen.