Beesie, de grootste supporter van Nederland

Beesie, de grootste supporter van Nederland

Categorie
Retail
Adverteerder
Albert Heijn
Bureau
TBWANEBOKO
Jaar
2010
Paginanummer
454

Doelstelling

Realiseer de Oranje hype van het WK 2010.

Doelgroep

Alle Oranjesupporters.

Concept

We introduceren de Beesies als de grootste supporters van Nederland en stimuleren alle Oranjefans om met de Beesies te laten zien dat ook zij achter Oranje staan. Met maar één doel: zoveel mogelijk supporters voor Nederland. Want hoe groter het supporterslegioen, hoe groter de kans op de cup. Zichtbaarheid is dus cruciaal. Omdat je de Beesies gemakkelijk kan opplakken, overal omheen kan draaien, op je hoofd of om je nek kan dragen duiken ze overal op. Oranje haalde de cup net niet, maar aan het grootste supporterslegioen van Nederland heeft dat niet gelegen.

Media- en middelenstrategie

De media- en middelenstrategie is gericht op maximale zichtbaarheid van de Beesies als grootste supporters van Nederland en het activeren van alle Oranjesupporters. In de TV-commercial juichen ze de échte Oranjespelers enthousiast toe. De Beesies brachten ook de AH Bonus en AH winkels in Oranjesfeer. In de winkels werden zelfs Beesie kinderactiviteiten georganiseerd.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken