BEDANKT, BESTE RECLAMEMAKER

BEDANKT, BESTE RECLAMEMAKER

Categorie
Business-to-Business
Adverteerder
Esprix
Bureau
LEMZ
Jaar
2008
Paginanummer
57

Winnaar 2008

Doelstelling

Maak Esprix (voorheen de prijs voor DM en sales promotie, die overbodig dreigde te worden door de opkomst van geïntegreerd en interactief werken) weer gewild door te communiceren dat het bij Esprix draait om het meest gewilde resultaat: impact bij de consument, op een slimme manier.

Doelgroep

Bureaus en adverteerders.

Concept

Communicatiemensen horen meestal weinig terug van hun doelgroep. Soms hoor je in de trein iemand praten over je campagne, maar vaak heb je geen idee. Daarom laat Esprix de consumenten de professionals die verantwoordelijk zijn voor al die mooie campagnes bedanken.

Media- en middelenstrategie

Adverteerders en bureaus ontvangen meer dan 400 unieke, handgemaakte bedankmailings, zoals kleurplaten en koeken. In Adformatie verschijnt een serie advertenties waarin reclamemakers persoonlijk worden bedankt. Ook gaat een groep consumenten op excursie langs hun favoriete bureaus. De film hierover wordt verspreid in online vakmedia. Resultaat: 202 inschrijvingen, 75% meer dan in 2007. En dat alles voor 10.000 EUR budget.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken