Barry

Barry

Categorie
Retail
Adverteerder
Eye Wish Groeneveld
Bureau
Doom&Dickson
Jaar
2010
Paginanummer
470

Doelstelling

1) De naamsbekendheid van optiekketen Eye Wish Groeneveld vergroten. 2) De merkwaarde 'persoonlijke aandacht' vergroten.

Doelgroep

Mensen die een eerste of nieuwe bril moeten aanschaffen.

Concept

Vrijwel iedereen die aan de bril moet voelt zich hier onzeker over en stelt de aanschaf uit. Dit geldt zelfs ook voor de jeugdidolen van de doelgroep: Golden Earring sterren Barry Hay & Cesar Zuiderwijk. Maar door de persoonlijke aandacht van de Eye Wish Groeneveld opticien wordt de ideale persoonlijke oplossing voor beiden gevonden: een zonnebril op sterkte voor Barry om zijn image te behouden en multifocale contactlenzen voor Cesar voor tijdens het drummen.

Media- en middelenstrategie

Eerste half jaar gestart met een hoofd TV-commercial die de campagne neerzet. Daarnaast diverse 'spin-off' commercials om verschillende productgroepen / promoties te ondersteunen. Concept werd doorgetrokken op radio en op de winkelvloer o.a. met de Barry Hay zonnebrillenselectie.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken