Hoe sneller ons leven gaat, hoe groter onze behoefte om af en toe even gas terug te nemen. Tuinieren kan hierin een positieve rol spelen. Maar als je online naar inspiratie zoekt, krijg je het gevoel dat tuinieren moeilijk is. Dat je veel expertise nodig hebt om wat van je tuin te maken. Bakker.com wil dat iedereen het plezier van tuinieren kan ervaren. Door het makkelijk en leuk te maken. Met eenvoudig te bestellen producten die simpel thuis worden bezorgd. En met handige tips, praktisch advies en continu nieuwe inspiratie. Dit brengen we voor het voetlicht met de nieuwe merkbelofte: 'The joy of gardening starts here.' Daarbij stappen we af van traditionele Bakker promoties als sweepstakes en loterijen. Om consumenten in plaats daarvan te overtuigen vanuit toegevoegde waarde. Met verrassende video- en redactionele formats, zoals de M² Makeover, Garden Hacks, Timelapse video's en How to video's. Content die flexibel inzetbaar is in verschillende taalgebieden, zodat Bakker.com tuinieren toegankelijk maakt voor een brede doelgroep.