Volledig Hyves-geintegreerd. Binnen dit sociale netwerk kozen we positie op plekken waar niemand nog had geadverteerd, of zelfs aan had gedacht. Door middel van profielknoppen, tikken, wie-wat-waar berichten, een viraal mechanisme, de zichtbaarheid op diverse bestaande Mojito-hyves en zelfs een profiel voor de Bacardi-barman waren we overal aanwezig zonder een moment relevantie uit het oog te verliezen. Met maar één druk op de “Mojito drinken?”-profielknop konden Hyvers elkaar anoniem uitnodigen voor een Mojito. De zender stuurde door het klikken op de knop één van vier Bacardifilms als uitnodiging. De ontvanger zag de naam van de uitnodiger pas na het bekijken van dezelfde film, waarin een hippe barman een Bacardi Mojito klaarmaakte. En die nieuwsgierigheid bleek moeilijk te bedwingen. De 30-seconden filmpjes werden meer dan een miljoen keer zeer aandachtig bekeken door bijna een half miljoen unieke bezoekers. Volgens Hyves de beste campagne op haar platform tot nu toe, niet in de laatste plaats door de sterke relevantie in elke stap van de campagne. Daarnaast werden 20.000 bonnen afgedrukt die recht gaven op een gratis Mojito en zo hadden we ook nog eens de allereerste goede conversiestrategie van online naar offline te pakken. Neem daarbij de schat aan doelgroepgegevens die Bacardi onder de arm ter bestudering mee naar kantoor kon nemen, de ongemeten hoeveelheid van bezoekers die in aanraking zijn geweest met de WWW’s, tikken en Mojito-hyves en je kan hier met recht spreken van ‘heel veel waar voor weinig geld’.