Volledig Hyves-geintegreerd; binnen dit sociale netwerk kozen we positie op unieke plekken waar nog nooit iemand eerder had geadverteerd. Door middel van profielknoppen, tikken en wie-wat-waar berichten ontstond er een viraal mechanisme en was de actie zichtbaar op verrassende plekken binnen het netwerk. Met een Mojito-button op de profielpagina’s van hyvers kon men met maar één druk op de knop iemand uitnodigen om een Mojito te gaan drinken. De zender stuurde door het klikken op de button één van vier Bacardifilms als uitnodiging. De ontvanger zag de naam van de uitnodiger pas na het bekijken van dezelfde film, waarin een hippe barman een Bacardi Mojito klaarmaakt. De nieuwsgierigheid die opgewekt werd door de uitnodiging bleek moeilijk te bedwingen: de filmpjes werden meer dan een miljoen keer bekeken. Volgens Hyves de beste campagne op haar platform tot nu toe. Naast een groot publiek voor de filmpjes werden er ook nog eens 20.000 vouchers afgedrukt. Met deze vouchers konden hyvers samen een gratis Mojito gaan drinken. Vanuit de actie spraken hyvers met elkaar af in een Bacardi outlet en zo hadden we ook nog eens een originele conversiestrategie van online naar offline te pakken. Kortom, een bijzondere actie waarmee Bacardi op een leuke manier de Mojito claimde en een schat aan doelgroepgegevens onder de arm ter bestudering mee naar kantoor kon nemen. Een actie waarbij met recht gesproken kan worden van ‘ heel veel waar voor je geld.’