BABY’S

AIDSFONDS / Solid Air Syndicate

Nominatie 2005

Bekijk deze campagne op pagina 358 van het SAN Jaarboek 2005.

Adverteerder
AIDSFONDS
Titel
Donatie
Bureau
Solid Air Syndicate
Account
Erik Snabilie
Copy
Hans Neerhout
Art
Raymond vd Aa, Pascal Duval, Sido Wijga
Opdrachtgever
WIEBE VD WOUDE
Film/Productiemaatschappij
Visual Noise
Editor
Tom Sijmons
Muziek
Ramon Braumuller, Tom Sijmons
RTV-producer
Marisqua Rab
Fotografie
Jan Zwart
Nominatie
ja
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van AIDSFONDS
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Solid Air Syndicate
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Non-Profit & Overheid
Meer Non-Profit & Overheid inzendingen

Non-Profit & Overheid

Doelstelling

Het Aids Fonds vraagt aandacht voor het onrecht dat niet iedereen de beschikking heeft over aidsremmers en roept mensen op daar samen met het Aids Fonds iets aan te doen.

Doelgroep

18-100

Strategie/Concept

Appeleren aan ieders rechtvaardigheidsgevoel door duidelijk te maken dat overleven met het HIV-virus tot nu toe alleen aan de westerse samenleving is voorbehouden.

Media- en middelenstrategie

Above-the-line campagne van 2 weken met inzet van TV, radio, buitenreclame en advertenties ter voorbereiding van de apotheose: een ’baby-mailing’ voorzien van acceptgiro.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen