Bekijk deze campagne op pagina 151 van het SAN Jaarboek 2013.
Deze campagne is erop gericht om het Simyo merk een duidelijker gezicht te geven binnen de omgeving van inwisselbare Sim Only merken. Grote en kleine merken bieden tegen elkaar op met de laagste tarieven. Simyo wil zich onderscheiden door in te spelen op inzicht in plaats van prijscommunicatie.
Simyo richt zich op de 'telecomslimmerik'. Klanten die zelf heel goed weten wat het beste bij hun situatie en behoeften past en dit zelf willen regelen. Zo betalen ze nooit teveel.
Simyo barst van de tevreden bellers. Dit komt omdat Simyo haar klanten de controle teruggeeft. De 'Baas in eigen Bundel' campagne haakt in op het gevoel van machteloosheid dat veel mensen bij hun huidige provider ervaren. Ze zijn overgeleverd aan de willekeur en ingewikkelde abonnementsstructuren. Simyo geeft hen het inzicht en de tools om slim keuzes te maken.
Naast outdoor advertising is Simyo zeer sterk online aanwezig. Display advertising is geïntegreerd met search-, social en affiliatie marketing.