Baas in eigen bundel

SIMYO / KOKORO Amsterdam

Bekijk deze campagne op pagina 151 van het SAN Jaarboek 2013.

Adverteerder
SIMYO
Titel
Mobiele telefonie
Bureau
KOKORO Amsterdam
Copy
Merlijn van Vliet
Art
Wouter Vanhaeren
Strateeg
Rik Heijmen
Opdrachtgever
Mischa Oudolf, Onno van der Poel, Lieve Gerretsen
RTV-producer
Yvonne Knook
Fotografie
Brenninkmeijer & Isaacs, Bas Losekoot
In samenwerking met
Resoluut, WeLikeMilk, Freshbridge
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van SIMYO
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van KOKORO Amsterdam
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Dienstverlening
Meer Dienstverlening inzendingen

Dienstverlening

Doelstelling

Deze campagne is erop gericht om het Simyo merk een duidelijker gezicht te geven binnen de omgeving van inwisselbare Sim Only merken. Grote en kleine merken bieden tegen elkaar op met de laagste tarieven. Simyo wil zich onderscheiden door in te spelen op inzicht in plaats van prijscommunicatie.

Doelgroep

Simyo richt zich op de 'telecomslimmerik'. Klanten die zelf heel goed weten wat het beste bij hun situatie en behoeften past en dit zelf willen regelen. Zo betalen ze nooit teveel.

Strategie/Concept

Simyo barst van de tevreden bellers. Dit komt omdat Simyo haar klanten de controle teruggeeft. De 'Baas in eigen Bundel' campagne haakt in op het gevoel van machteloosheid dat veel mensen bij hun huidige provider ervaren. Ze zijn overgeleverd aan de willekeur en ingewikkelde abonnementsstructuren. Simyo geeft hen het inzicht en de tools om slim keuzes te maken.

Media- en middelenstrategie

Naast outdoor advertising is Simyo zeer sterk online aanwezig. Display advertising is geïntegreerd met search-, social en affiliatie marketing.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen