Baas in eigen bundel

Baas in eigen bundel

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
SIMYO
Bureau
KOKORO Amsterdam
Jaar
2013
Paginanummer
151

Doelstelling

Deze campagne is erop gericht om het Simyo merk een duidelijker gezicht te geven binnen de omgeving van inwisselbare Sim Only merken. Grote en kleine merken bieden tegen elkaar op met de laagste tarieven. Simyo wil zich onderscheiden door in te spelen op inzicht in plaats van prijscommunicatie.

Doelgroep

Simyo richt zich op de 'telecomslimmerik'. Klanten die zelf heel goed weten wat het beste bij hun situatie en behoeften past en dit zelf willen regelen. Zo betalen ze nooit teveel.

Concept

Simyo barst van de tevreden bellers. Dit komt omdat Simyo haar klanten de controle teruggeeft. De 'Baas in eigen Bundel' campagne haakt in op het gevoel van machteloosheid dat veel mensen bij hun huidige provider ervaren. Ze zijn overgeleverd aan de willekeur en ingewikkelde abonnementsstructuren. Simyo geeft hen het inzicht en de tools om slim keuzes te maken.

Media- en middelenstrategie

Naast outdoor advertising is Simyo zeer sterk online aanwezig. Display advertising is geïntegreerd met search-, social en affiliatie marketing.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken