Azaron. Geen last van insectensteken.

Azaron. Geen last van insectensteken.

Categorie
Healthcare
Adverteerder
Azaron
Bureau
Van Walbeek Etcetera
Jaar
2006
Paginanummer
369

Nominatie 2006

Doelstelling

Met Azaron een top of mind positie verwerven in het muggenseizoen als effectieve oplossing bij insectensteken.

Doelgroep

We richten ons primair op boodschappers met jonge kinderen. De zorg voor jonge kinderen verhoogt de betrokkenheid bij het probleem.

Concept

Achtergrondinformatie: 98% van de insectensteken wordt veroorzaakt door muggen. Muggen zijn actief in de zomermaanden tijdens de schemering en nacht. Het vervelende gevolg van een muggenbeet is jeuk. Door het verbeelden van herkenbare situaties brengen we de last van jeuk in herinnering én de momenten waarop men daar het meest last van heeft. Met de campagne zoomen we op een opvallende, speelse en sympathieke wijze in op bovenstaande feiten, zonder het als een ernstig probleem neer te zetten. Met als eindbelofte Azaron als snelle en makkelijke oplossing. Met Azaron heb je geen last van insectensteken.

Media- en middelenstrategie

Door korte tv-commercials brengen we het probleem met een grote frequentie onder de aandacht, slim gepland rond de piekperiodes voor muggen. TV-commercial ‘Bed’
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken