AVANS HELPT JE VOORUIT

AVANS HELPT JE VOORUIT

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
Avans Hogeschool
Bureau
L’eau
Jaar
2009
Paginanummer
112

Doelstelling

Avans Hogeschool positioneren. Van fusieproduct naar onderwijsmerk. 15% autonome groei in 2 jaar bereiken.

Doelgroep

Primair: Middelbare scholieren, van 14 tot 18 jaar in de regio’s Breda, ‘s-Hertogenbosch en Tilburg. Secundair: Middelbare scholieren, van 14 tot 18 jaar in Noord-Brabant en andere geselecteerde gebieden.

Concept

Het is voor jongeren een vrijwel onmogelijke opgave om een goede studiekeuze te maken. Het aantal testjes is enorm, het aantal ‘zogenaamde’ ervaringsdeskundigen nog groter. Tegelijkertijd wordt het onderwijssysteem ingewikkelder. Avans Hogeschool vereenvoudigt door de focus op de drijfveren van de student te leggen. De campagne laat schijnbaar tegengestelde drijfveren zien die leiden naar hetzelfde doel. Zo zet de campagne aan tot introspectie. Geen overzichten van opleidingen, maar communicatie die aanzet tot nadenken over je capaciteiten en wat er je mee wilt bereiken. Avans helpt je vooruit.

Media- en middelenstrategie

Print (IM/ads/ inserts), outdoor, banners, wallpaper, e-dm’s, events, TV (spot/non-spot).
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken