AutoWeek Occasions

AutoWeek Occasions

Categorie
Vrije Tijd
Adverteerder
AUTOWEEK
Bureau
Wubbe
Jaar
2017
Paginanummer
388

Doelstelling

Bevestigen dat AutoWeek het platform is met de meeste informatie over (tweedehands) auto's. En traffic genereren naar het online (occasion) autoportal.

Doelgroep

Autoliefhebbers en autozoekers (tweedehands).

Merkomschrijving

AutoWeek is een onafhankelijke autoriteit in de automotive-branche. Het brengt een magazine uit met daaraan gekoppeld een online platform. Onderdeel is de occasion-sectie met de meest complete informatie over actuele occasions. Zoals gekoppelde online zoeksystemen, schadehistorie, kentekenrapportage en hulp bij aankoop. 'AutoWeek weet het'.

Concept

Er is maar één occasion die aan ál jouw wensen voldoet en dus perfect bij je past. En die vind je via AutoWeek.nl. Want dit online platform verzamelt op een slimme manier álle informatie over alle occasions in Nederland en bundelt deze op één plek. De campagne speelt in op het feit dat veel autotypes mensennamen hebben. Met AutoWeek.nl vind je de auto waar 'letterlijk' jouw naam op staat.

Media- en middelenstrategie

De campagne werd heel selectief ingezet, gericht op de doelgroep. Advertenties in AutoWeek magazine, radiocommercials, digitale snelwegreclame, social media, online bannering en retargeting.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken