AutoWeek Occasions

AUTOWEEK / Wubbe

Bekijk deze campagne op pagina 388 van het SAN Jaarboek 2017.

Adverteerder
AUTOWEEK
Bureau
Wubbe
Account
Gilbert Witjes, Bas van Haren
Copy
Marc van der Haar
Art
Kevin Gozems
Strateeg
Gilbert Witjes
Opdrachtgever
Nick Thole
Fotografie
Aad Hoogendoorn
In samenwerking met
Fox on the Run
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van AUTOWEEK
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Wubbe
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Vrije Tijd
Meer Vrije Tijd inzendingen

Vrije Tijd

Doelstelling

Bevestigen dat AutoWeek het platform is met de meeste informatie over (tweedehands) auto's. En traffic genereren naar het online (occasion) autoportal.

Doelgroep

Autoliefhebbers en autozoekers (tweedehands).

Strategie/Concept

Er is maar één occasion die aan ál jouw wensen voldoet en dus perfect bij je past. En die vind je via AutoWeek.nl. Want dit online platform verzamelt op een slimme manier álle informatie over alle occasions in Nederland en bundelt deze op één plek. De campagne speelt in op het feit dat veel autotypes mensennamen hebben. Met AutoWeek.nl vind je de auto waar 'letterlijk' jouw naam op staat.

Media- en middelenstrategie

De campagne werd heel selectief ingezet, gericht op de doelgroep. Advertenties in AutoWeek magazine, radiocommercials, digitale snelwegreclame, social media, online bannering en retargeting.

Ga naar de campagnesite

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen