AUTORIJDEN IS GEZOND!

AUTORIJDEN IS GEZOND!

Categorie
Retail
Adverteerder
TOTAL NEDERLAND NV
Bureau
epidemie
Jaar
2005
Paginanummer
474

Doelstelling

Voorkeur en sympathie creëren voor Total.

Doelgroep

primair: bestaande Total-tankers, met nadruk op mannen 20-49. secundair: nieuwe Total-tankers aantrekken.

Concept

Voor het tweede jaar heeft Total samen met Dunlop de zogenoemde ballenactie. Een spaaractie waarmee Total trouwe tankers beloont. Om met een relatief klein budget toch op te vallen, is er gekozen voor een onderscheidende, in eerste instantie, vreemde boodschap. Zo belooft Total consumenten dat meer autorijden, uiteindelijk alleen maar beter voor de gezondheid is. Iets waar geen woord van gelogen is, na uitleg van het actiemechanisme.

Media- en middelenstrategie

In, op en onder weg naar consument communiceren.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken