Auping, Waar slaap jij voor?

Auping, Waar slaap jij voor?

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
Auping
Bureau
Ideas for Brands / McCann
Jaar
2011
Paginanummer
72

Doelstelling

Rust is belangrijk om tot goede prestaties te komen. Auping wil investeren in dromen & ambities van mensen en bevestigt hiermee de autoriteit van Auping op het gebied van fris en comfortabel slapen.

Doelgroep

Mannen en vrouwen tussen de 25-60 jaar.

Concept

Iedereen heeft dromen en ambities in het leven. Overdag werk je hard om die te bereiken. Daarnaast is rust minstens zo belangrijk. Goed slapen is essentieel voor succes en om te blijven dromen van je einddoel. Ranomi Kromowidjojo droomt van goud op de Olympische Spelen en het WK. Een intensief trainingsprogramma en rust zijn essentieel voor succes en om te blijven dromen van het einddoel. Ranomi slaapt voor goud. Aan Nederland vragen we: Waar slaap jij voor?

Media- en middelenstrategie

Tijdens de woonbeurs wordt de campagne 'Waar slaap jij voor?' gelanceerd. Op Facebook en Radio538 wordt Nederland gevraagd 'Waar slaap jij voor?'. Men komt Ranomi en haar droom tegen in de Linda, de Telegraaf en op de Auping vrachtwagens.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken