Auping. Met liefde.

KONINKLIJKE AUPING / Buutvrij for life

award
Winnaar 2018

Bekijk deze campagne op pagina 246 van het SAN Jaarboek 2018.

Adverteerder
KONINKLIJKE AUPING
Bureau
Buutvrij for life
Account
Valerie van den Huijsen, Lisa Brack
Copy
Maarten Boer, Melissa Krechting
Art
Rui Hupe
Strateeg
Dagmare van Willigenburg, Maarten Boer
Opdrachtgever
Ine Stultjens, Morten Lund Petersen, Ilse Peters, Jasmijn Alles
Film/Productiemaatschappij
DPPLR
Editor
Laura Brouwer (DPPLR)
Muziek
Composer: Jochem Weierink Sound Design: Lennart Kleinen (KlevR), Alan van Ramshorst (KlevR)
RTV-producer
Denise Willigers (DPPLR)
Fotografie
Maarten Groen
In samenwerking met
DPPLR, Mindshare, YourSocial
Nominatie
ja
Winnaar
ja
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van KONINKLIJKE AUPING
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Buutvrij for life
Word geïnspireerd door winnaars in de categorie Durables
Meer Durables winnaars

Durables

Doelstelling

Auping evolueert van traditionele matras- en beddenfabrikant naar lovebrand. In deze campagne laden we de nieuwe merkpositionering door Top of Heart Awareness te genereren.

Doelgroep

Kosmopolieten en Nieuwe Conservatieven.

Strategie/Concept

We veranderen het perspectief op het middel bed. In je slaapkamer gebeurt namelijk zoveel meer dan slapen. Je vindt er waar het echt om draait: menselijke connectie. Dat lukt helaas niet altijd in onze overprikkelde always-on samenleving. 'Met liefde' laat voelen dat je bed de plek is waar je elkaar altijd weer terugvindt. Menselijke aanrakingen vertellen het verhaal, one-line stories vatten de scène emotioneel samen en Auping bedden fungeren als decor.

Media- en middelenstrategie

Na lange media-merkafwezigheid ligt de focus op bereik en impact. Video vormt de basis. Hoofdmedium is TV, aangevuld met bioscoop, OLV Forced, DOOH, online video, content samenwerkingen en print.

Ga naar de campagnesite

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen