Audi A4 Experience

Audi A4 Experience

Categorie
Durables
Adverteerder
AUDI / PON AUTOMOBIELHANDEL B.V.
Bureau
DigitasLBi Amsterdam
Jaar
2015
Paginanummer
200

Doelstelling

De nieuwe Audi A4 biedt het nieuwste op het gebied van technologie en design. Hoe ervaar je dat op een innovatieve wijze, nog voordat de Audi A4 er daadwerkelijk is?

Doelgroep

Potentiële kopers van de Audi A4.

Concept

Door relevante inzet van virtual reality ervaar je alle highlights van de nieuwe Audi A4 op een intense manier. Zo ontdek je de kracht van de nieuwe generatie motoren via een achtbaan; de Matrix LED Headlights via een magisch woud met vuurvliegjes; het Bang & Olufsen 3D Sound System voelt aan alsof je een concert bijwoont en de Audi Virtual Cockpit brengt je naar de hoogste bergen. De intuïtieve navigatie zorgt voor een unieke beleving die alleen bereikt kon worden met vernieuwende VR-technologie.

Media- en middelenstrategie

De Experience is geïntroduceerd tijdens exclusieve previews bij de Audi-dealers en prospects ontvingen thuis een speciaal Audi-branded cardboard. De Experience is doorvertaald naar 15+ landen wereldwijd en onderscheiden met de Audi International Communication Special Award.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken