Audi A4 Experience

Audi A4 Experience

Categorie
Smart Idea
Adverteerder
AUDI / PON AUTOMOBIELHANDEL B.V.
Bureau
DigitasLBi Amsterdam
Jaar
2015
Paginanummer
388

Nominatie 2015

Doelstelling

De nieuwe Audi A4 biedt het nieuwste op het gebied van technologie en design. Hoe ervaar je dat op een innovatieve wijze, nog voordat de Audi A4 er daadwerkelijk is?

Doelgroep

Potentiële kopers van de Audi A4.

Concept

Door relevante inzet van virtual reality ervaar je de nieuwe Audi A4 op een intense manier. Ontdek de highlights via een rollercoaster, magische vuurvliegjes, een dancefestival en een skiafdaling. De app biedt een unieke combinatie van gefilmd en geanimeerd beeld, in 4k kwaliteit geschoten. De intuïtieve navigatie en de uitstekende beeldkwaliteit zorgen voor een unieke beleving, via je eigen telefoon, met én zonder cardboard. Dit alles in 7 weken doorlooptijd, van conceptpresentatie tot de livegang in de app-store.

Media- en middelenstrategie

De Experience is geïntroduceerd tijdens exclusieve previews bij de Audi-dealers en prospects ontvingen thuis een speciaal Audi-branded cardboard. De Experience is doorvertaald naar 15+ landen wereldwijd en Audi Nederland heeft internationaal haar innovatieve kracht onderstreept.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken