ASA. De talentversnellers.

ASA. De talentversnellers.

Categorie
Personeel
Adverteerder
ASA
Bureau
Saatchi & Saatchi | Leo Burnett
Jaar
2012
Paginanummer
414

Doelstelling

Herpositionering & herlancering van ASA en Ad Rem YP

Doelgroep

Studenten & Young Professionals

Concept

Door de crisis is de concurrentie op de arbeidsmarkt groter dan ooit. Studenten en pas afgestudeerden moeten alles uit hun talent halen om zichzelf te onderscheiden. ASA is dé partij die daarbij helpt. Met de juiste (bij)banen en begeleiding. Om het nieuwe ASA op de kaart te zetten, ontwikkelden wij de richtinggevende gedachte 'ASA. De talentversnellers.'. Die kandidaten, opdrachtgevers en eigen medewerkers duidelijk maakt wat de toegevoegde waarde van ASA is.

Media- en middelenstrategie

De campagne was een bewijs van de nieuwe belofte. We riepen onze doelgroep op om ASA een nieuw gezicht te geven. Fase 1 bestond uit een multimediale wervingscampagne gericht op talentvolle fotografen. De winnares maakte het campagnebeeld waarmee we fase 2 ingingen: het vinden van modellen voor de nieuwe huisstijlbeelden. Met workshops van twee topfotografen en topmodel Kim Feenstra versnelden we het talent van de deelnemende fotografen en modellen.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken