Arla Apetina 10woordsrecepten

Arla Apetina 10woordsrecepten

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
Arla Apetina
Bureau
Being There
Jaar
2012
Paginanummer
297

Doelstelling

Primair: brand awareness van Arla Apetina vergroten. Secundair: verkoop stimuleren (penetratie).

Doelgroep

1- en 2-peroonshuishoudens (30-40 jaar).

Concept

De doelgroep gebruikt Apetina voornamelijk als smaakmaker in salades. Feta is echter veel veelzijdiger in de keuken. Het is een makkelijke toevoeging in heel veel gerechten. Maar krijg dat maar eens over het voetlicht. Het barst al van de kookinspiratie. Dus hoe wordt dat weer een beetje inspirerend? Daarom introduceerde Arla Apetina een eigen receptendomein: 10woordsrecepten. Recepten met ingrediënten én bereidingswijze in max. 10 woorden: van pastagerechten tot ovenschotel. Een verhalend receptendomein, dat de veelzijdigheid van het product in de doordeweekse keuken onderstreept.

Media- en middelenstrategie

Met 3 korte tvc's, een redactionele samenwerking met Smulweb, online pr, print en POS werd 10woordsrecepten geïntroduceerd. Met de 10woordsrecepten-website, bannering en de verpakking gaf Apetina de doelgroep nog een kleine por om ook zelf een 10woordsrecept in te sturen.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken