ARBEIDSMARKTCAMPAGNE RIVIERDUINEN

ARBEIDSMARKTCAMPAGNE RIVIERDUINEN

Categorie
Personeel
Adverteerder
RIVIERDUINEN
Bureau
BVH Groep
Jaar
2005
Paginanummer
430

Winnaar 2005

Doelstelling

Profileren van Rivierduinen als organisatie van geestelijke gezondheidszorg; ondersteunen van directe werving voor specifieke vacatures.

Doelgroep

Primair: verplegend en behandelend personeel (verzorgers, verpleegkundigen, activiteitenbegeleiders, psychologen, psychiaters, e.d.).

Concept

De uitingen laten 6 verschillende ziektebeelden zien (angst, dementie, autisme, eetstoornis, overactief en psychose). Hiermee wordt het werkterrein van Rivierduinen blootgelegd: het hoofd van de cliënt. Door dit te koppelen aan de vraag ‘Wat haal jij hieruit?’ wordt de potentiële kandidaat letterlijk uitgenodigd om er iets mee te doen. Om zijn eigen mening te vormen en visie te geven. De cliënt verder te helpen. Dat vertrouwen krijgt de medewerker van de afgebeelde cliënt. En van Rivierduinen. Rivierduinen is er namelijk van overtuigd dat alleen dán ‘beter binnen bereik’ is; het overkoepelende thema dat het belang van vertrouwen in mensen onderstreept als voorwaarde voor de beste zorg. Aan elke uiting worden concrete vacatures voor (een van) de centra gekoppeld. Met korte info en een doorverwijzing naar de site. TITEL ARBEIDSMARKTCAMPAGNE RIVIERDUINEN 431 PERSONEEL

Media- en middelenstrategie

Mediakeuze wordt ad hoc bepaald en afgestemd op vacatures waarvoor geworven wordt. Er wordt altijd doorverwezen naar www.werkenbijrivierduinen.nl, waar meer informatie over de vacatures en over de organisatie te vinden is.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken