Appie Today, de social zender van AH, gaat op een vernieuwende manier de verbinding aan met de 'Netflix Generation'. Appie Today biedt 'appietainment' dat verder gaat dan het schap. Met diverse formats in de vorm van series en rapportages over alles wat klanten bezighoudt. Formats die verhelderen, verdiepen, verbinden, maar bovenal entertainen.
Met de vlog 'Blij met Sjoerd' vervult AH de droom van vakkenvuller Sjoerd, die het Syndroom van Down heeft. Hij is een van de 2000 wajong-medewerkers, maar nu ook een beroemde vlogger. 'Intercom Stars' zet talentvolle medewerkers in de spotlight, letterlijk. Een muzikale talentenjacht, live gezongen via de intercom. Een blije verrassing voor het winkelende publiek en een mooi podium voor AH als werkgever.
Natuurlijk heeft Appie Today ook food formats. Zoals 'Ik Ken Dit Niet?' waarin klanten verrast en geïnspireerd worden door het proeven van onbekende gerechten op de kassaband. Of de Studenten Bonus Battle, waarin studentenhuizen de strijd met elkaar aangaan om met zo min mogelijk geld een lekker en creatief gerecht op tafel te zetten.
De verhalen worden vaak verteld met een knipoog, maar hebben af en toe ook een kritische ondertoon. Zoals het programma 'Robin Zoekt Het Uit' waar een medewerker van de klantenservice, tot het uiterste gaat om de vragen van klanten op een transparante manier te beantwoorden.