Voeg op sympathieke wijze optimisme, puur en onbezorgd plezier toe aan het beste onder de zon om de introductie van nieuwe Appelsientje productvarianten te ondersteunen en extra volumegroei mogelijk te maken.
Alle boodschappers die hun kinderen, overige familieleden en vrienden ook vandaag de dag nog steeds onbekommerd willen laten genieten van het beste onder de zon.
Appelsientje introduceerde in 1973 100% pure en ongezoete vruchtensappen. Sindsdien genieten steeds meer mensen in Nederland van het beste onder de zon.
Appelsientje begrijpt al jaren als geen ander dat de zon en de buitenlucht goed zijn voor fruit en voor mensen. Maar mensen blijven steeds meer binnen. Daarom nodigen Appelsientje en - op magische wijze - ook de zon je uit om weer vaker buiten te komen spelen. Appelsientje. Geniet van de zon.
Breed en hoogkwalitatief bereik gericht op emotionele impact met 40, 30 en 20 seconden films voor tv, OLV en social. Plus 5 seconden producttag-ons en pr.
Hoofdsponsor
Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken