Appelsientje Geniet van de zon

Appelsientje Geniet van de zon

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
APPELSIENTJE
Bureau
DDB Unlimited
Jaar
2020
Paginanummer
250

Doelstelling

Voeg op sympathieke wijze optimisme, puur en onbezorgd plezier toe aan het beste onder de zon om de introductie van nieuwe Appelsientje productvarianten te ondersteunen en extra volumegroei mogelijk te maken.

Doelgroep

Alle boodschappers die hun kinderen, overige familieleden en vrienden ook vandaag de dag nog steeds onbekommerd willen laten genieten van het beste onder de zon.

Merkomschrijving

Appelsientje introduceerde in 1973 100% pure en ongezoete vruchtensappen. Sindsdien genieten steeds meer mensen in Nederland van het beste onder de zon.

Concept

Appelsientje begrijpt al jaren als geen ander dat de zon en de buitenlucht goed zijn voor fruit en voor mensen. Maar mensen blijven steeds meer binnen. Daarom nodigen Appelsientje en - op magische wijze - ook de zon je uit om weer vaker buiten te komen spelen. Appelsientje. Geniet van de zon.

Media- en middelenstrategie

Breed en hoogkwalitatief bereik gericht op emotionele impact met 40, 30 en 20 seconden films voor tv, OLV en social. Plus 5 seconden producttag-ons en pr.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken