Houdbare sappen worden, ten onrechte, steeds vaker als onnatuurlijk gepercipieerd. Appelsientje bouwt in de afgelopen 40jaar de zonnige boomgaard als sterke merkheritage op. Door transparant over onze eigen boomgaarden te communiceren, tonen we de ultieme bewijsvoering voor onze natuurlijkheid. Met een combinatie van storytelling over de boomgaarden en een aansprekende incentive, kunnen we het natuurlijke imago versterken en de merkbinding vergroten. We kiezen voor een verslavend, online plukspel waarin gezinnen zoveel mogelijk rijpe sinaasappels plukken en Appelsientje pakken vullen. Zo maken ze elke week kans op de idéale gezinsvakantie: onze Braziliaanse sinaasappelboomgaarden. Gezinnen kunnen daar de natuurlijke wereld van Appelsientje zelf ervaren. Via Facebook, nieuwsbrief en actiepagina tonen we educatieve feitjes, de google maps locaties van de boomgaarden en foto's van de winnaars. Online delen we de vakantieverslagen, waarin zij in eigen woorden het verhaal van Appelsientje vertellen. Met ruim driehonderduizend unieke deelnemers en miljoenen geplukte digitale sinaasappels is deze activatie zowel kwalitatief, als kwantitatief een succesvolle en aansprekende uitwerking van het merkverhaal gebleken.