ANWB FILEVRIJE DAG 2009

ANWB FILEVRIJE DAG 2009

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
ANWB
Bureau
NOISE (concept, strategie, outdoor, films & DM)
Jaar
2009
Paginanummer
107

Doelstelling

Werkgevers en werknemers bewust maken van oplossingen en motiveren samen mee te doen.

Doelgroep

Werkgevers en werknemers in de regio Utrecht.

Concept

Kees Prins en Annet Malherbe trekken in 5 korte films als consultants, in opdracht van CEO’s van Utrechtse bedrijven, aandacht voor hun 5 “geniale oplossingen” tegen files. Op de website ontdekt de werknemer hoe geniaal geniaal eigenlijk is. Voor iedereen zit er wel een passende oplossing bij. Via een mix aan middelen confronteren we werknemers met de vraag ‘wat doet u op 8 oktober aan de files rond Utrecht?’.

Media- en middelenstrategie

Outdoor in de regio Utrecht zorgde voor brede awareness. Ruim 100 bedrijven zijn voorzien van promomateriaal (flyers, spiegelstickers, slagboombordjes, blow-ups). Medewerkers hebben een persoonlijke mail van hun CEO gekregen met de oproep naar de actiesite te gaan. Naast intensieve 1-op-1 communicatie met bedrijven, was er zichtbaarheid door matrixborden boven snelwegen, TukTuk’s, nieuwsbrieven, PR en free publicity.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken