ANWB brengt je verder

ANWB brengt je verder

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
ANWB
Bureau
LEMZ
Jaar
2014
Paginanummer
104

Doelstelling

Creëer een sterkere emotionele verbondenheid met een jongere doelgroep.

Doelgroep

25-35-jarigen.

Concept

Om deze jongere doelgroep aan te spreken moeten we laten zien dat ANWB meer is dan Wegenwacht én dat ANWB, door altijd vooruit te kijken, mee gaat met de tijd. Zo ziet ANWB kansen om reizen nog leuker en makkelijker te maken, met vernieuwende producten en diensten. En met een nieuwe merkbelofte: ANWB brengt je verder.

Media- en middelenstrategie

Op het platform brengtjeverder.nl heeft ANWB al haar kennis samengebracht in vijf interactieve productverhalen. Op dit platform kan Nederland zelf ontdekken hoe zijn of haar mobiliteit beter kan. Tegelijkertijd laten we Nederland op Facebook meestemmen over tien innovatieve ideeën die door de ANWB verder gebracht kunnen worden. Het winnende idee is het Copenhagen Wheel. Waarmee je zonder accu en kabel van een gewone fiets een elektrische fiets maakt. De vijf productverhalen vormen de basis van de hele campagne. We introduceren ze in een tell-laag op tv, radio, eigen middelen zoals de Kampioen en social media. En diepen ze uit in een touch-laag online. Met de interactieve videobanners trekken we meer dan 300.000 bezoekers naar het platform. De totale merkcampagne draagt bij aan een zichtbare verschuiving van het merk binnen de doelgroep
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken