Antwoord op persoonlijke vragen

Korrelatie / LIVING THE BRAND

Bekijk deze campagne op pagina 370 van het SAN Jaarboek 2012.

Adverteerder
Korrelatie
Titel
Non-Profit Voorlichting
Bureau
LIVING THE BRAND
Account
Joke Albers
Copy
Frank Wertwijn, Bertrand Sabas
Art
Bertrand Sabas, Frank Wertwijn
Strateeg
Frank Wertwijn
Opdrachtgever
Mitzy Kieffer
Illustraties
Bertrand Sabas (Living the brand)
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Korrelatie
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van LIVING THE BRAND
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Non-Profit & Overheid
Meer Non-Profit & Overheid inzendingen

Non-Profit & Overheid

Doelstelling

Korrelatie revitaliseren als telefonische hulplijn bij psychosociale problemen, aangeven wat de breedte van de onderwerpen is. Bekendheid ook bij jongere doelgroep vergroten. Substantiele toename realiseren van het aantal contacten (inmiddels gerealiseerd met +30%)

Doelgroep

Iedereen van 12 jaar en ouder

Strategie/Concept

Omschreven probleemgebieden/gespreksonderwerpen vormen samen een voor de doelgroep/onderwerp herkenbare visual: relatieproblemen, opvoeding, jongeren, werk. De breedte van Korrelatie letterlijk verwoord in toepasselijke symbolen.

Media- en middelenstrategie

Met de verschillende beelden specifieke doelgroepmedia ingezet: o.m. jongeren (sneaker) op schoolboards, relatie (hart) op specifiek boomerang cards bereik. Verder flyers bij huisartsen, website, banners, mobiele site, advertising publieksbladen

Ga naar de campagnesite

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen