Andrélon, Verrassend Volume

Andrélon, Verrassend Volume

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
Unilever Benelux
Bureau
UbachsWisbrun/JWT
Jaar
2007
Paginanummer
238

Nominatie 2007

Doelstelling

Het onder de aandacht brengen van een nieuwe range van effectieve Verrassend Volume-producten van Andrélon (shampoo/conditioner/crème).

Doelgroep

Vrouwen met fijn, dun, slap of futloos haar, die meer volume en body aan hun haar willen geven.

Concept

Volume in het haar is onder vrouwen een van de grootste behoeftes: zo’n 40% van alle vrouwen is op zoek naar extra volume. Op Andrélons eigen, relativerende en positieve toon laten we zien hoe ver vrouwen wel niet gaan om het gewenste resultaat te behalen. Dat hoeft nu niet meer met de introductie van de nieuwe Verrassend Volume-producten van Andrélon.

Media- en middelenstrategie

Breed bereik via 30” TVC. Ondersteunende middelen daarnaast print en (mega) steigerdoeken in Amsterdam, Rotterdam en Utrecht voor impact en bereik. Via een speciale website kunnen mensen online actief aan de slag met de nieuwe propositie van Verrassend Volume.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken